تحولات لبنان و فلسطین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تشکر از حمایت‌های ایالات متحده، اسرائیل و آمریکا را به آینه یکدیگر تشبیه کرد که دشمن‌های مشترکی دارند.

نتانیاهو: وقتی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به هم نگاه می‌کنند، خودشان را می‌بینند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حمایت‌های همه جانبه آمریکا و شخص «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور تشکر کرد.

نتانیاهو طی سخنرانی در سفارتخانه ایالات متحده در اراضی اشغالی با اشاره به عملیات استشهادی روزهای اخیر، مدعی شد: «این درخواست صلح نیست...ما همواره با تروریسم خواهیم جنگید...این موضع ما و موضع آمریکایی‌هاست.»

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» وی با تشکر از حمایت‌های بی دریغ آمریکا از اسرائیل گفت: «از این فرصت استفاده می‌کنم تا از رئیس جمهور اوباما، بایدن معاون او و کری وزیر خارجه تشکر کنم. دوباره تاکید می‌کنم بزرگترین و اساسی‌ترین اتحاد ما با آمریکاست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه آمریکا شریک واقعی اسرائیل است، دلیل در امان ماندن اتحاد اسرائیل-آمریکا از حوادث مختلف را اینگونه بیان کرد: «دلیل آن ساده است. وقتی آمریکایی‌ها به اسرائیل نگاه می‌کنند، خودشان را می‌بینند. و وقتی اسرائیلی‌ها به آمریکا نگاه می‌کنند، آنها نیز خودشان را می‌بینند.»

نتانیاهو با تروریستی خواندن ایران، حزب‌الله و حماس و قرار دادن آنها در ردیف گروه داعش در ادامه گفت: «بنیان‌های اخلاقی جوامع ما (آمریکا و اسرائیل) تقریبا شبیه است...این دو در هم تنیده شده‌اند و تصادفی نیست که هر دوی ما دشمن‌های مشترکی داریم.»

وی در پایان این سخنرانی سراسر تملق از آمریکا اضافه کرد: «عمیقا از حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا که طی سال‌های گذشته به اسرائیل داده، تشکر می‌کنم...آمریکا این دنیا را جایی بهتر کرده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاج اسد IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    چقدر ادم منصفی هست این نتانا . اینو الان به زبان اوردی قبلا قبول نمیکردی . حالا که درستش را گفتی من هم مجبور شدم درستش را بگویم . و ما در ایران وقتی به شما دو تا نگاه میکنیم فقط و فقط شیطان را میبینیم الحق اما خمینی (ره) چقدر اسم قشنگی برای امریکا انتخاب کرده بود .